Lillfagers blogg

Mitt i veckan

Onsdag, mitt i veckan för de som jobbar. 
 
Loppet gick inte alls som planerat. 4 omstarter! Fick ju träna på o volta iaf! Men nu ska jag fundera eller jag har funderat på ny utrustning! Vill inte ge upp ! Tycker om hästen och hon kan ju springa!
 
Igår bakade jag kärleksmummsmuffinsar, mycket goda! Nu ligger e i frysen för att ha o bjuda på när Richard fyller år!
 
 
Kan inte dela mina instagramfilmer på bloggen men ack så härligt min lille hugo skrattade åt Raya igår!! 
 
Maya har 1 veckas vila nu och Mozzarella ska inte gå förrens imorgon. Så vart en lugn början på veckan! Babysim för Hugo igår. 
Mejlat på ett hus som verkar intressant!
 
9 dagar kvar tills  Bion; Fifty Shades Of Grey
22 dagar kvar tills scandinavium
26 dagar kvar tills jag börjar jobba
65 dagar kvar tills Lanazarote
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: