Lillfagers blogg

Dagen idag

Dagen startade med mys i sängen med Hugo innan de va gröt-time. Jag åt dock 2 knäckemackor en med skinka och 1 med ost.
Sen blev de lite städning, bäddade rent i sängen , la sängkläderna i tvättmaskinen, dammsög o pysslade. Vid ca 11 (minns inte riktgit) gick vi som sagt ut på en promenix och handlade.
Hugo åt lite när vi kom hem och sen när han sov mellan 2-3 passade jag på o ducsha och lite så. Hämtade upp veronica för att åka till Polisen och fixa pass till henne och till Hugo. 
Väl hemma började jag med maten ( pastasås m spagetti) och sen kom min kusin Linn strax innan maten va klar. Så kul att träffa henne, hon pluggar i Uppsala och ahr jobbat och rest mycket utomlands i många år så stunderna när hon kommer och hälsar på är ofta mycket pratiga och mysiga !! :)
Nu har vi ätit lite fruktsallad och Richard sitter o kikar på Hockey. 
 
Imorgon ska jag åka till jobbet och hälsa på ! nästan pirrigt!! :D
 
 
 
Cw gillar tv-program lika mkt som Hugo !! Haha sötis!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: