Lillfagers blogg

UPDATE

pulkaåkning, hopptävling, träningar, vardagliga.. ja det händer mycket nu plus att jag vann en tävling på ett foto på mig och Mozzarella så jag vann 2 biljetter till mässan på Scandinavium.
Satte dit en nolla i mitt och Mayas protokoll som årsdebut!
 
 
Pulkaåking på Billingehus var de i söndags med brosrsan o Veronica lillasyster , älsklingen och Hugo.
 
Mozzarella har gått ett tufft pass i djupsnö och ett pass med mig o Mari i rocharden alltså fick hon ta i o dra lite. Idag kändes hon riktigt spänsig i intervallerna hemma. Maya fick åxå gå red ca 7 km . 3 ½ vända på rakbanan , en vända är ju upp o ner. Rakbanan är ju 1000m lång så 1 vända = 2000m.
 
Har anmält Mozzarella till på söndag, håll tummarna att hon kommer med ! Givetvis anmälde jag med mig i sulkyn! ;) Kommer hon med blir de hopptävling med Maya på lördag och färjestad med Mozzarella på söndag! TUR att richard är ledig i helgen om de blir så ;)
 
Iaf ska jag nog va lite social mot honom, lilleman sover :P
 
Over and out
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: